zaterdag 11 april 2015

Serie #34 New Home

Pfoeh. Het bloggen schiet er weer een beetje bij in de laatste tijd. Ik ben weer in de 'haakmood', dus er komen weinig kaartjes tevoorschijn en het haken vordert dan wel gestaag, ik wil pas iets laten zien als er echt een groot en duidelijk verschil is. Maar, ik heb nog een hele map vol met kaartjes die ik nog niet heb laten zien, dus waarom ik daar niet eerder mee ben begonnen is me ook een raadsel.
Hier zijn er weer twee.
De eerste is gebaseerd op een kaart van Miranda, het idee om een hartje open te laten komt bij haar kaart vandaan. Ik sneed een hartje uit en legde die op de kaart, onder de mask. Toen bleef er nog een hartje met baksteentjes over, dus daar heb ik de tweede kaart mee gemaakt. Ook lag de mask niet helemaal recht en bleef er een heel klein wit randje over aan de linkerkant. Dit heb ik opgelost door er een washi tapeje overheen te plakken.



Gebruikte materialen:
-Mask: Dutch Doobadoo
-Huisjes: Collectable & Creatable Marianne Design
-Hartje: Snijmal Nellie Snellen
-Label: Mal Joy!Crafts
-Kraftpapier: Joy!Crafts & Action (kaart)
-Plaksteentjes & Tape: Wibra
-Houten sterren: Xenos
-Dymo lettertang
-Touw
-Bedel met sleutel
-Nietjes

Allemaal een goed en fijn weekend!

Liefs,
Mirjam

4 opmerkingen:

  1. Heel erg leuk gedaan Mirjam!!
    Lieve groetjes. Gelinda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaartjes!
    Mooie voor een nieuw huis.
    Groetjes, Rensina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Mirjam, wat een creative kaartjes! Leuk gedaan met de baksteentjes. We zijn trots dat het DYMO sentiment hier een deel van uitmaakt.

    ^LM
    DymoSupport

    BeantwoordenVerwijderen