donderdag 23 april 2015

Liebster Award

Tja. Dan schrijf je even een poos niet en dan opeens twee keer op één dag. Door Gelinda werd ik genomineerd voor de Liebster Award. Ik vind het wel leuk om de vragen te beantwoorden, maar ik zal verder geen blogs nomineren. Niet omdat ik het niemand gun, maar omdat ik dan iedereen wil nomineren en dat wordt teveel. En de meeste blogs die ik volg hebben pas ook een nominatie gekregen. Oké, dan de vragen:

1. Waarom ben je een blog begonnen?
Ik droomde er al jaren van om mijn creaties te delen met mensen. Zo'n drie jaar geleden besloot ik om officieel een blog te beginnen, eigenlijk voor mijn sieraden. Nu maak ik vrijwel geen sieraden meer, maar heb ik nog genoeg om over te bloggen.

2. Omschrijf jezelf eens in drie woorden.
Creatief - Dromer - Geliefd

3. Wat zou je nog graag kunnen/willen leren?
Ik zou heel graag handlettering willen leren, maar ik gun mezelf de tijd er niet voor. Ook zou ik graag leren om te werken met embossingpoeder.

4. Wat voor werk doe je?
Ik geef les (stage/opleiding) en ik pas op. Ook schrijf ik, mijn eerste boek is pas uitgekomen.

5. Wat doe je naast bloggen nog meer?
Ik werk, studeer, luister graag naar muziek, speel gitaar, doe computerspelletjes en schrijf.

6. Op welke creaties ben je het meest trots?
Op mijn dekens ben ik heel trots, mijn scrapbook en enkele kaarten. En natuurlijk ben ik ook trots op mijn boek.

7. Wat staat er al heel lang op je To-Do lijstje?
Een scrapbook (ik ben er al wel aan begonnen, maar het schiet er nu telkens bij in), werken met embossingpoeder en een boek schrijven (dat is nu gelukt, die kan ik na 15 jaar afstrepen).

8. Wat lees je het liefst op een blog?
Ik vind alles wel leuk om te lezen.

9. Hoe ziet jouw ideale dag eruit?
Deze vraag stel ik mezelf regelmatig. Het hangt van mijn stemming af, soms is mijn ideale dag om met vrienden/familie iets leuks te doen en me optimaal gelukkig te voelen. En soms sluit ik mezelf op in mijn kamer (figuurlijk dan) en knutsel erop los, of schrijf er op los en dan voelt dat ook als een ideale dag. En een dagje Londen in Engeland draagt ook altijd bij aan het gevoel dat een ideale dag met zich meebrengt... Een dag is ideaal als ik 's avonds in bed stap, in mijn dagboek schrijf en denk: ik wilde dat ik vandaag over kon doen!

10. Wat is jouw grootste verslaving?
Ik heb geen grootste verslaving, ik heb 'at the moment' verslavingen. Momenteel ben ik een beetje verslaafd aan een computerspelletje en aan schrijven, maar vorige week was ik verlaafd aan haken en het kan maar zo zijn dat ik volgende maand weer verslaafd ben aan kaartjes maken...

11. Wat zijn jouw grootste doelen/dromen?
Mijn grootste doel is momenteel mijn opleiding afmaken en een goed docent worden. En een doel wat bijna net zo groot is, is nog een boek schrijven. Mijn grootste droom is een beetje een huisje,boompje, beestje verhaal waar ik jullie niet mee zal vermoeien ;-)

Zo. Dit was leuk. Ik houd altijd wel van vragen beantwoorden. Ik hoop dat jullie het ook leuk vinden om deze antwoorden te lezen!

Liefs,
Mirjam

2 opmerkingen:

  1. Leuk dat je de vragen beantwoord heb Mirjam!!
    Leuke antwoorden ook!
    Lieve groetjes Gelinda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vond het heel leuk om te lezen ! Liefs ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen