dinsdag 7 april 2015

Haken

Nu het voorjaar is en we onderweg zijn naar de zomer, begin ik langzamerhand mijn wintergarderobe in te ruilen voor wat zomerse kleding. Ook voor de zondag heb ik andere kleren en ik kwam erachter dat een zwart baretje niet zo leuk is bij deze kleren. Omdat ik in de kerk toch altijd mijn hoofd bedek bedacht ik me dat ik zelf wel iets kon gaan haken. Al snel vond ik een leuk patroon en binnen een dag was het baretje af. Ik vond het zo leuk gaan, dat ik er nog wel meer kan maken. Ik heb namelijk niet speciale kleren voor de zondag, een paar nette jurkjes die ik afwissel. Het is dan natuurlijk wel leuk om verschillende kleuren baretjes te hebben. Dit is de eerste die ik maakte, in het donkerblauw:


Mr Frosty, de sneeuwpop die ik een tijdje geleden maakte, heeft hetzelfde formaat hoofd als ik, dus hij laat even zien hoe het baretje staat (ik heb wel haar op mijn hoofd, dus helemaal duidelijk is dit natuurlijk niet, maar toch).


Verder heb ik de afgelopen dagen veel geschreven. Of nou ja, eigenlijk vooral vandaag. Ik doe namelijk mee aan CampNaNoWriMo (de afkorting staat voor National November Writing Month). In november wordt altijd iets georganiseerd dat je in 30 dagen een verhaal/boek schrijft van 50.000 woorden. Afgelopen november wilde ik hieraan meedoen, maar ik had nog geen duidelijk verhaal. Ook was ik toen erg druk met het verbeteren van het verhaal dat vorige week als boek is verschenen. Maar nu, in April, wordt er dus CampNaNoWriMo georganiseerd. Hier ben ik heel hard voor aan het werk, in het Paasweekend liep ik een achterstand op, maar vandaag heb ik dat weer helemaal bijgewerkt, hier is een screenshot van mijn voortgang:


O ja, vergeten jullie niet mee te doen aan mijn give away? Het kan nog maar tot en met volgende week zaterdag!

Een fijne dag allemaal!

Groetjes,
Mirjam

1 opmerking:

  1. Hele leuke baret en de kleur vind ik ook heel mooi! Een goed idee misschien om er nog een paar in andere kleurtjes te maken.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen