zondag 15 maart 2015

Viva La Verve March Week #2

Sjonge, het project dat ik donderdag ben gestart vind ik zó leuk dat ik vrijwel geen kaartjes meer heb gemaakt :$. Maar gisteren vierde mijn schoonzus haar verjaardag (met haar ben ik naar de knotsgekke kaartendagen geweest). Ik had beloofd dat ik nog een kaartje voor haar zou maken (best wel grappig, ze heeft meer kaartjes gekregen die ik gemaakt had, die hebben verschillende tantes bij mij gekocht). Het kaartje dat ik maakte is gebaseerd op de schets bij Viva La Verve. Ik wilde heel graag de scrabble letters van Joy!Crafts gebruiken, dus het werd even passen en meten, maar het is uiteindelijk gelukt. Het scrappapier kocht ik bij de Action, ik moest er vrijdag even heen en zag superleuke blokken liggen, voor maar €1,79! Er zitten geen glitters op (ik houd daar niet zo van) en de stijl doet me denken aan enkele dure merken... Oké, genoeg gepraat, tijd voor het kaartje:

Gebruikte materialen:
-Stempels & Kraftpapier: Joy!Crafts
-Scrappapier: Action
-Twine: cadeautje van Anna-Laura
-Cirkel mallen: Spellbinders
-Dymo lettertang

Ik ben heel benieuwd wat jullie van dit kaartje vinden!

Liefs,
Mirjam


6 opmerkingen: