maandag 2 maart 2015

Viva La Verve February week 4

Vannacht kreeg ik opeens een superhelder idee bij de 4e schets van Viva La Verve. En toen heb ik besloten om niet één, maar wel vier kaartjes te maken. Het zijn allemaal babykaartjes geworden. Deze zijn op de fair heel hard gegaan, dus ik moet de voorraad maar weer aanvullen! Ik heb het vosje en het konijntje gebruikt. En zo zijn de vier kaartjes geworden:

I liked the sketch at Viva La Verve so much, but I didn't know what to do with, until last night. I was almost asleep and suddenly I got a great idea. And because I liked it so much, I made four cards with it... I hope it's all right that I put them all in one blogpost. I hope you like them:





Gebruikte materialen:
-Collectables & Scrappapier: Marianne Design // Eline Pellinkhof
-Oranje Cardstock: Papermania
-Kraftpapier: Joy!Crafts
-Houten sterren: Xenos
-Dymo lettertang

Een fijne dag allemaal!

Have a nice day!

Liefs/Love,
Mirjam

5 opmerkingen:

  1. ooh wauw wat zijn ze mooi! ik heb het alleen het uiltje maar deze zijn ook heel gaaf! maar ben zo bang dat ik ze een keer gebruik en dan nooit meer.
    maar ze zijn wel heel gaaf!

    liefs Meia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oeh wat een leuke kaarten heb je weer gemaakt.. Ik hoop alleen dat je ze niet midden in de nacht heb zitten maken 😃...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, nee hoor ;-) Dan krijg ik ruzie met mijn vader...

      Verwijderen
  3. Geweldige kaartjes heb je weer gemaakt!
    Goede ideeën voor in de nacht ;)
    Groetjes, Rensina
    PS. Bedankt voor je leuke kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen