dinsdag 10 maart 2015

Twee

Vandaag is mijn leukste nichtje twee jaar geworden. Wat ook betekent dat ik nu al twee jaar tante ben. Ongeveer het leukste wat er bestaat ;-) Vooral omdat nichtjelief dol op tante Mijouwm is en ook graag komt kijken als ik aan het knutselen ben. Natuurlijk moest ik voor haar wel een kaartje maken, maar omdat ik vandaag pas om half 6 terug was van mijn stage zijn de foto's van dit kaartje niet zo goed gelukt... Maar het gaat om het idee:

Gebruikte materialen: 
-Stansen, scrappapier & embossingfolder: Marianne Design
-Kraftpapier: Joy!Crafts
-Cardstock: Boekenvoordeel

Een fijne dag nog!

Liefs,
Mirjam

3 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je nichtje en een superleuk kaartje heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuke en lieve kaart en tof dat je nu ook mijn blog volgt ! Liefs ☆ sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk kaartje heb je gemaakt met de slinger en het vosje!! Zal ze vast heel blij mee zijn!

    BeantwoordenVerwijderen