woensdag 18 maart 2015

Tuesday Morning Sketches #292

Het is alweer een poos geleden dat ik een kaart maakte voor de Tuesday Morning Sketches. Ik heb het gewoon erg druk. Maar de huidige schets is zo leuk, ik kon het gewoon niet laten iets te maken.
Ik heb een Mr & Mrs kaart gemaakt met behulp van de scrabblestempels van Joy!Crafts. Ik ben zo blij met deze stempels en ik heb stiekem spijt dat ik ze niet eerder heb gekocht... Ook wilde ik graag het papier gebruiken dat ik op de knotsgekke kaartendagen heb gekocht:

Gebruikte materialen:
-Stempels: Joy!Crafts
-Papier: Studiolight
-Bloem: Hobbycraft
-Plaksteentjes: Wibra
-Dymo lettertang

Laat je me weten wat je ervan vind?

Liefs,
Mirjam

3 opmerkingen:

  1. Leuke kaart ! De dymo en scrabble letters zijn leuk. Groetjes ☆ sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk kaartje zeg!
    Mooi gedaan met die scrabble letters.
    Groetjes, Rensina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wonderful card, so many lovely details. Thank you for joining us for Tuesday Morning sketches.

    BeantwoordenVerwijderen