vrijdag 27 maart 2015

The life of Mirjam #3

Ik ben heel druk bezig geweest met mijn scrapbook. Met de komende vier bladzijden ben ik wel twee weken bezig geweest. Ik heb namelijk een tijdslijn van 10 jaar gemaakt. Mijn moeder heeft tot mijn 12e verjaardag mijn fotoalbum bijgehouden. Ik wilde natuurlijk wel de hoogtepunten van die 10 jaar die tussen toen en nu liggen, in mijn album hebben. En die bladzijden zijn nu af!

Als achtergrond heb ik de typemachine stempels van Joy!Crafts gebruikt, alleen de cijfers. Ik heb ze totaal wel 64 keer gestempeld! Op de eerste bladzijde gebruikte ik kraftpapier om de 'luikjes' te maken, maar ik kwam erachter dat ik dunner papier had liggen, wat bijna dezelfde kleur was, dat leek me een beter idee, omdat het boek anders te snel dik wordt!

Ik heb de tekst soms vervaagd en soms de foto's ook, als ik niet zeker wist of de mensen het wel goed vonden om op mijn blog te komen, maar verder kunnen jullie gewoon de tien jaar van mijn leven bekijken:



Gebruikte materialen:
-Stempels & Kraftpapier: Joy!Crafts
-Roze Cardstock: Stampin' Up
-Letters & Cijfers: Collectables Marianne Design
-Lijntjespapier & Fineliner: HEMA
-Blauw & Bruin Cardstock

Ik ben benieuwd wat jullie van deze bladzijden vinden!

Liefs,
Mirjam

3 opmerkingen:

  1. Heel erg leuk gedaan, Mirjam!! Leuk idee zo die luikjes!
    Lieve groetjes, Gelinda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk met de stempels en de lijnen op de achtergrond. De flapjes van kraft papier en de leuke teksten en foto's zien er ook erg leuk uit. Mooie eenheid zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat super leuk gedaan zeg!
    Gaaf idee om zo de sprong tussen vroeger en nu weer 'gelijk' te krijgen.
    Echt gaaf.
    Groetjes, Rensina

    BeantwoordenVerwijderen