zaterdag 21 maart 2015

The life of Mirjam #2

Nog maar iets meer dan een week geleden begon ik met het leuke scrap/smashbook. Intussen heb ik op internet veel ideeën gevonden om het allemaal nog leuker te maken. En ik heb weer een aantal bladzijden klaar, al laat ik er vandaag maar ééntje zien (of twee, dat is maar hoe je het bekijkt). De andere bladzijden horen namelijk bij een 'serie' die nog niet af is. 

Deze bladzijde gaat helemaal over mijn boek, dat volgende maand hoopt te verschijnen. Ik heb de voor en achterkant van het boek geprint, de reactie van de uitgever (waar ik een paar dingetjes in vervaagd heb) en een interview met mij, die ik ook vervaagd heb i.v.m. de rechten van het blad waarin het stond.

Ik ben benieuwd wat jullie van deze bladzijde vinden, laat je het weten?


Gebruikte materialen:
-Stempels & kraftpapier: Joy!Crafts
-Letters & cijfer: Collectable Marianne Design
-Houten sterren: Xenos
-Spellbinders
-Nesting Dies
-Dymo lettertang

Fijn weekend!

Liefs,
Mirjam

6 opmerkingen:

  1. Gaaf! Ik vind het ook super gaaf dat je boek uitkomt! Heb hem net vast besteld. Zodra die er is krijg ik hem binnen! Ik ben heel benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk Mirjam!!! Ik heb je interview gezien en gelezen in de gezinsgids!! Leuk!!
    Lieve groetjes Gelinda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. WAt een tof project. Succes ermee. Liefs ☆ sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super gaaf deze ontwikkelingen. Je hebt de pagina's ook leuk opgemaakt. Sterren... altijd goed! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt weer een geweldig leuke pagina!
    Wat gaaf dat je boek bijna uitkomt, ben zo benieuwd :)
    Groetjes, Rensina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig gebruik van ons product!. We vinden het fijn dat we een onderdeel zijn van je creatie.

    Met hartelijke groet,

    Paul
    Dymo Customer Service

    BeantwoordenVerwijderen