donderdag 12 maart 2015

The life of Mirjam #1

Vanmorgen heb ik het stof van mijn compleet nieuwe scrapbook geveegd. Ik kocht het ongeveer een halfjaar geleden bij de HEMA in Utrecht. Met de bedoeling om meteen te beginnen met scrappen. Dus niet. Maar vandaag is de eerste stap gezet. Ik weet niet of het echt een scrapbook wordt, meer een kruising tussen een scrapbook en een smash book. Of gewoon iets unieks. Gewoon 'The life of Mirjam' Wat ik vandaag gedaan heb is de voorkant versierd en de allereerste bladzijde. De voorkant wilde ik zo feestelijk mogelijk. Omdat het leven een feestje is. Natuurlijk is het leven zoveel meer, maar ik geloof dat ik van God mag genieten van alles wat Hij mij geeft in dit leven. Dankzij Hem is dit leven, ondanks alle verdrietige dingen, een feest!


Ik gebruikte voor deze voorkant veel van mijn nieuwe knutselspulletjes. De letterslinger, de uiltjes en de stempel 'het leven is een feestje' zijn van Marianne Design, het tape komt bij papergoodies vandaan en de scrabble letters zijn van Joy!Crafts. De plaksteentjes zijn van de Wibra en de sterren van de Xenos. 

De foto's op deze eerste bladzijde zijn gemaakt door Fotograaf Lonieke, een talentvolle 15 jarige dame. Degene die ik zelf het allerleukst vind heb ik gespiegeld en twee keer gebruikt. Een keer voor in de polaroid en een keer gewoon.


Voor deze bladzijde heb ik weer de Scrabble letters van Joy!Crafts gebruikt, de corner punch van het Envelope Punch board en het vierkantje is van Nellie Snellen. De polaroid is van My Favorite Things en ook gebruikte ik weer plaksteentjes van de Wibra. Verder gebruikte ik washi tape dat ik bij lintenmeer heb gekocht, mijn Dymo Lettertang en fineliners van de HEMA en van Stabilo. 

Zo. Nu heb ik best veel ideeën voor de bladzijde van het boek over mijn leven, maar ik moet ook leren voor een tentamen. Het beste is natuurlijk om al die ideetjes op te schrijven, zodat ik ze niet meer vergeet. Als ik weer nieuwe bladzijden heb om te laten zien, dan zal ik dat ook zeker doen. Sommige kan ik denk ik niet laten zien, in verband met privacy, maar wat ik kan laten zien, laat ik zien!

Ik hoop dat jullie dit leuk vinden!

Liefs,
Mirjam

5 opmerkingen:

  1. Alvast een superleuk begin dat kan uitgroeien tot iets heel mooi . Veel plezier er mee.
    Liefs ☆ sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk boek, je 1e pagina is ook al helemaal mooi!
    Ben nu al benieuwd naar de andere blz-en.
    Ik moet ook nodig weer eens aan de slag met mijn scrapbook, maar helaas geen tijd om aan de slag te gaan...
    Groetjes, Rensina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oeps dat ging te snel! Wat een prachtig boek en prachtige foto's van jezelf! Heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk gedaan zeg! Daarvoor had je de uiltjes dus gebruikt :). Lijkt me erg leuk om te maken!

    BeantwoordenVerwijderen