vrijdag 6 maart 2015

SU-per-challenges #79 Schets

Een tijdje heb ik niet mee kunnen met de uitdagingen van SU-per-challenges, omdat je nu minstens een Stampin Up artikel moet gebruiken. Maar sinds mijn verjaardag kan dat dus weer wel :-) En als er dan ook nog eens een leuke schetsuitdaging is, dan moet ik mijn Zoo Babies wel tevoorschijn halen, vind je niet? En deze kaart is het geworden:

Gebruikte materialen:
-Stempel, Cardstock & Inkt: Stampin' Up
-Scrappapier: Wild Rose Studio (polka dots)
-Knoopjes
-Dymo lettertang

Deze kaart is echt weer heel anders dan die van gisteren. Dit is meer een CAS-kaartje. Maar goed, ik heb niet echt een voorkeur, dus maak ik van alles en nog wat!

Laat je me weten wat je ervan vind?

Liefs,
Mirjam

4 opmerkingen:

  1. wauw! wat zijn die stempels toch leuk!
    echt super leuke kaartjes!

    liefs meia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel leuk kaartje geworden! Fijn dat je weer een gokje kunt wagen bij SU-per Challenges, de Zoo Babies set is ook wel erg gaaf! Hopelijk tot een volgende keer bij SU-per Challenges!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk gedaan. Lief kaartje ! Die reeks zoo stempels zijn leuk. Ik ben je nieuwe volger. Groetjes ☆ sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lief kaartje ! Bedankt voor het meedoen met SU-per !

    BeantwoordenVerwijderen