dinsdag 3 maart 2015

Stampin your way challenge #23

Bij de Stampin your way challenge is nu een schetsuitdaging. En hoewel ik de laatst tijd minder met schetsen werk dan eerst (alhoewel ik er hier nog veel laat zien, maar ik maak ook veel kaarten die mijn blog niet halen die niet op schetsen gebaseerd zijn) vind ik het nog steeds leuke uitdagingen. En omdat ik een tekort aan jongensbabykaarten had (ik had er 4 minder dan van de meisjesbabykaarten en ik wil dat altijd gelijk hebben) heb ik dat er maar van gemaakt. Kijk maar hoe mijn kaart is geworden:

Gebruikte materialen
-Stempel: Stampin Up, Zoo babies
-Scrappapier: Eline Pellinkhof
-Dymo lettertang

Zonder al te veel toeters en bellen is dit toch een leuk kaartje gevonden, vind je niet?

Een fijne dag!

Liefs,
Mirjam

7 opmerkingen:

  1. Mooie geboorte kaart Mirjam en ontzettend leuk olifantje!!
    Fijne dag en lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel mooi geboortekaartje, de olifant springt meteen in het oog!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart Mirjam.
    Ik heb dat ook altijd dat ik de kaarten in gelijke aantallen heb.
    Voor babykaarten jongens en meisjes. Ik zie dat je je nieuwe stempel set al lekker hebt gebruikt.
    Leuk dat je mee doet bij SYW.

    Groetjes Jane

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk kaartje! Ik vind sketch-uitdagingen inderdaad ook altijd leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaart heb je gemaakt, en fijn dat je mee doet met de challenge bij SYW

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk kaartje heb je ervan gemaakt voor ons challenge blog. wens je toi toi

    BeantwoordenVerwijderen