zaterdag 7 maart 2015

Shoplog #9 Knotsgekke Kaartendagen

Vanmorgen, in alle vroegte, gewapend met portemonnee en koffer-op-wieltjes, ging ik samen met mijn schoonzus richting Den Bosch. Mijn schoonzus hoopt morgen 23 te worden en als verjaardagscadeautje nam ik haar mee. Ze vond het heel erg leuk.

En ik ook. Want ik heb mijn verjaardagsgeld uit kunnen geven. En een deel van het geld van de Winterfair (het andere deel was voor het goede doel). En dit heb ik allemaal gekocht:


Laten we nu alles apart nog even bekijken:


Deze snijmallen kocht ik allemaal. Het bootje, de letterslingers en het uiltje stonden heel hoog op mijn lijstje. De huisjes ook redelijk hoog en de rest zijn spontane aankopen.


Van deze stempels wilde ik de scrabble letters heel graag hebben en de 'sterkte' stempels. Ik wilde ook nog graag de Gefeliciteerd set van Joy!Crafts, maar die was nergens meer te bekennen. Nu ja, de andere twee sets zijn ook heel tof! (En ja, ik ben verslaafd aan alfabetstempels!)


Deze stencils/masks heb ik vooral gekocht om uit te proberen. Ik heb hele leuke resultaten ermee gezien, dus ik ga het ook proberen!


En tegen mijn verwachtingen in heb ik maar één blokje scrappapier gekocht. Op zich is dat niet erg, want ik heb nog héél veel scrappapier. Af en toe een nieuw blokje is ook goed...

En nu, lekker aan de knutsel! Van mijn collega's kreeg ik deze week ook nog iets voor mijn verjaardag: Cadeaubonnen om te besteden bij de Pipoos. Een beter cadeau hadden ze niet kunnen geven... Binnenkort is mijn oom jarig en ga ik deze bonnen lekker besteden bij de XL Pipoos in Hazerswoude (mijn oom en tante wonen hier vlakbij). 

Ik hoop dat jullie deze shoplog leuk vonden en net zo benieuwd zijn als ik wat er allemaal mee geknutseld kan worden... Ik laat het snel zien!

Liefs,
Mirjam

5 opmerkingen:

  1. Je bent heerlijk los gegaan! Ik vind de Dutch Doobadoo mallen en de andere merken met zo iets, erg leuk. Ik heb het zelfs gebruikt om een kastje te pimpen ermee. Snijmallen zijn geweldig leuk! Verras ons maar weer!

    Ik maak trouwens stempels op maat. Als je iets wilt. Mail mij en dan komen we er vast wel uit. Dan kan je dus je eigen ontwerp gebruiken. Voor voorbeelden in mijn webshop kijken en daar staat ook precies wat ik nodig heb om een stempel te kunnen ontwerpen of maken. Via mijn blog kan je er komen.

    Groetjes
    Diana
    www.dianaswereld.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat moet jij een leuke dag hebben gehad!
    Superleuk wat je allemaal hebt gekocht.
    Dat worden weer mooie kaartjes binnenkort ;)
    Groetjes, Rensina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo je bent goed geslaagd!
    Ontzettend leuk Mirjam... en nu lekker aan de knutsel met al je nieuws :D
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow jij bent ook leuk geslaagd! Toffe spullen zeg! Een aantal ervan heb ik toevallig ook op de beurs gekocht donderdag hihi. Ik heb toevallig een eerste kaartje met mijn masking stencils geplaatst. Kom je kijken? Liefs, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ooh wat een leuke spulletjes jij kan weer lekker aan de gang! ik ben benieuwd!

    liefs

    BeantwoordenVerwijderen