maandag 30 maart 2015

Shoplog #10 & meer

Van mijn leuke collega's kreeg ik voor mijn verjaardag cadeaubonnen om te besteden bij de Pipoos. Erg leuk natuurlijk! Mijn oom en tante wonen vlakbij de XL/Outlet Pipoos in Hazerswoude en in verband met de verjaardag van mijn oom gingen we daar het afgelopen weekend naartoe.
Ik heb me echt uitgeleefd, ik heb meer dan twee uur in de Pipoos rondgedwaald. Nadat ik mijn aankopen had gedaan kreeg ik ook nog zegeltjes en was mijn spaarkaart van de Pipoos vol. Dat betekende dat ik nog voor 10 euro spulletjes uit mocht zoeken! Dit is de totale buit:


En dan even alles apart bekijken:

Tape. Ik had de jongetjesversie al van deze tape, maar de voetjes waren bijna op. Aangezien deze 50% korting waren heb ik er maar meteen 2 meegenomen. De cupcakes waren zelfs met 70% korting. Dan nog wat leuke roosjes en letters, de laatste voor mijn scrap/smashbook.


Verschillende soorten scrappapier. Het blok van Joy!Crafts kocht ik met het oog op de mal van het bootje van Marianne Design en aan andere set mallen die ik hier kocht!

Veel leuke snijmallen, vier van de zeven sets met korting. Echt heel erg te gek!

En dan ook nog verschillende stempels. Ik heb de beertjesset bijna compleet nu :-) En de klussende Don leek me leuk in combinatie met het gereedschapsset van MFT (kocht ik op de Knotsgekke Kaartendagen). De camera kocht ik met het oog op mijn scrapbook, maar ik heb ook al leuke ideetjes bedacht voor kaarten!

En ik heb meteen een kaartje gemaakt met oude en nieuwe spulletjes! Ook voor het eerst mijn zelfgemaakte Enamel Dots uitgeprobeerd op een kaart (ik gebruikte ze al eerder in mijn scrapbook).

Gebruikte materialen:
-Bootje: Creatable Marianne Design
-Stuurwiel & Kraftpapier: Joy!Crafts
-Polaroid: My Favorite Things
-Scrappapier: Boekenvoordeel
-Dymo lettertang
-Enamel dots

Allemaal nog een fijne dag!

Liefs,
Mirjam

5 opmerkingen:

  1. Dat is een leuk kado en wat heb je er veel mee kunnen kopen ! Veel plezier ermee !
    Liefs ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je een leuke spulletjes gekocht. Ik vind je kaart ook erg mooi. Leuk die dots.

    Groetjes Jane

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat veel heb je kunnen kopen zeg!
    Echt gave dingen heb je weer gevonden.
    Lieve groet, Rensina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart!.
    Het is alsof er een popboek in je kaart zit
    Fijn om onderdeel van je creatie te zijn.

    Hartelijke groet,

    Paul
    Dymo Customer Service

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow wat een mooie buit heb je bij elkaar gezocht! Gave spulletjes! En een mooi kaartje heb je gemaakt! Helemaal leuk!

    BeantwoordenVerwijderen