dinsdag 31 maart 2015

Serie #33 Snappy Birthday

Hallo allemaal,

Ik had maandagochtend al iets bedacht wat ik met de camerastempel wilde doen, die ik afgelopen zaterdag heb gekocht. En vanmiddag had ik tijd en energie om dit uit te voeren. Het zijn drie CAS-kaartjes geworden en ik vind ze zelf erg leuk. Het 'woordgrapje' Snappy Birthday zag ik op Pinterest. En ik houd wel van Engelse woordgrapjes, dus heb ik het maar toegepast op twee van de drie kaarten:




En op deze kaart heb ik op Kraft gestempeld. En hier heb ik gewoon 'Happy Birthday' erop gezet. 


Gebruikte materialen:
-Stempels: Kaiserkraft
-Kraftpapier: Joy!Crafts
-Mintgroene inkt: Stampin' Up
-Dymo lettertang
-Enamel dots
 Een fijne dag!

Liefs,
Mirjam

2 opmerkingen:

  1. Hij is leuk zeg, je nieuwe stempel!
    Mooie kaartjes en lekker simpel.
    Grappig tekstje ook haha.
    Groetjes, Rensina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaartjes Mirjam!
    Ik vind je nieuwe stempel ook erg leuk.

    Groetjes, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen