zaterdag 28 maart 2015

Serie #32 Rood, roze & zwart: Huwelijk

En hier is het laatste deel van de rood, roze en zwart serie. Kijk hier voor deel 1 en hier voor deel 2.
Zoals de andere kaarten zijn ook deze kaarten gebaseerd op het efficiënt verwerken van papier en restjes. En ik ben dol op het 'Mr. & Mrs.' idee. Op die manier kun je zoveel leuke trouwkaarten maken, je kunt het met snijmallen maken, met stempels en zelfs met de lettertang.
Voor deze kaarten heb ik gebruik gemaakt van een snijmal van Marianne Design. En ik heb ook één kaart met alleen een stempel met 'veel geluk', die hoef je niet per se voor een huwelijk te gebruiken, maar het kan wel!




Gebruikte materialen:
Stempel: Joy!Crafts
-Letterslinger: Marianne Design
-Scrappapier: Studiolight
-Plaksteentjes: Wibra
-Dymo lettertang
-Spellbinders


Welke is jouw favoriet?

Fijn weekend!

Liefs.
Mirjam

1 opmerking:

  1. Alledrie weer heel mooi maar als ik moet kiezen, kies ik voor de middelste!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen