dinsdag 24 maart 2015

Serie #31 Rood, roze & zwart: Gefeliciteerd!

Een vervolg op deze serie. Ik maakte ook drie felicitatie kaartjes. Zoals de vorige kaartjes zijn ook deze gebaseerd op het zo efficiënt mogelijk gebruikmaken van papier. Voor deze kaartjes heb ik ook twee stempels geleend van mijn schoonzus. We waren vorige week woensdag samen aan het knutselen, zij had haar spulletjes ook meegenomen. En toen ik even niet wist hoe ik verder moest zei ze: 'Dan neem je toch die ronde stempels van mij?!' En dat bleek een goed idee. Ik heb meteen een paar extra afdrukjes mogen maken, dus kan ik ze vaker gebruiken!




Gebruikte materialen:
-Stempels: Joy!Crafts
-Scrappapier: Studiolight
-Plaksteentjes: Wibra
-Dymo lettertang
-Spellbinders
-Zwart cardstock

Welke is jouw favoriet?

Liefs,
Mirjam

3 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaartjes weer!
    Lekker vrolijke papiertjes
    Groetjes, Rensina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gave kaarten en mooie warme kleuren!
    Alle drie schitterend.... maar als ik er een moet kiezen ga ik voor de middelste.
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb het papier hier ook thuis liggen, prachtig! Je kaartjes vind ik ook heel erg leuk. Eenvoudig, maar meer hoeft het vaak niet te zijn. Drukke volgepropte kaartjes vind ik ook maar niks ;-)

    BeantwoordenVerwijderen