maandag 23 maart 2015

Serie #30

Tja. Noem ik twee dezelfde soort kaartjes een serie? Ja. Ik denk het wel, waarom eigenlijk ook niet?
Ik liep vanmorgen van het station naar de school waar ik lesgeef en ik bedacht opeens iets om te doen met het stencil. Ik wilde de achtergrond met cirkeltjes maken en daar dan overheen washi tape. Ik heb het niet meteen geprobeerd toen ik thuis kwam, maar pas na het eten. Het lukte niet helemaal zoals ik dat wilde, dus heb ik het ideetje met het tape maar laten varen. En toen viel mijn oog op het blikje waar ik alle restjes bewaar van het uitsnijden (bijvoorbeeld letters van het alfabet van Marianne Design). En daar zaten ook nog een paar wolkjes (ze kwamen van deze kaart, dat weet ik nog) in. Deze heb ik ook een beetje met het schuursponsje bewerkt en ze vervolgens opgeplakt:

Toen bedacht ik dat het misschien ook wel grappig was om er eentje te maken met een kraftkaart (voor een prikkie gekocht bij de Action). Maar dan zonder de achtergrond met het stencil en mét washi tape. En dat werd deze kaart:

Gebruikte materialen:
-Stempel: Marianne Design
-Mal wolk: Joy!Crafts
-Stencil: Dutch Doobadoo
-Washi tape: lintenmeer
-Kraftkaart: Action

Ik ben, zoals altijd, benieuwd wat jullie van deze kaarten vinden!

Liefs,
Mirjam

2 opmerkingen:

  1. Die wolkjes zijn leuk , de bovenste vind ik het mooiste ! Liefs ☆ sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je zou haast wensen dat je weer zwanger werd bij het zien van deze kaartjes!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen