zondag 22 maart 2015

Serie #29 Stars & Babies

Gisteren heb ik voor de tweede keer mijn masks/stencils uitgeprobeerd. Ik was erachter dat je het beste met een sponsje kunt werken om de inkt aan te brengen (lach niet, de vorige keer heb ik met het inktkussen erover heen gestempeld, heel veel werk). Maar goed, ik had geen officiële sponsjes, en ook even de financiële middelen niet om ze aan te schaffen. Dus heb ik gewoon een schuursponsje gebruikt. En het werkt perfect! Eergisteren heb ik bij de Wibra leuk lint gekocht, ze hebben daar ook veel leuke knutselspullen zeg! En ik gebruikte de Baby mal van Marianne Design die ik op de beurs kocht, al had ik hem misschien nog een keer door de machine moeten halen, dan was-tie iets beter uitgesneden:


Gebruikte materialen:
Mask: Dutch Doobadoo
-Stans: Marianne Design
-Kraftpapier: Joy!Crafts
-Houten sterren: Xenos
-Lint: Wibra

Laat je me weten wat je van deze kaarten vind?

Liefs,
Mirjam

3 opmerkingen:

  1. Marianne Design, baby's, sterren... allemaal favorietjes! Helemaal leuk zijn ze geworden. En ik gebruikte in het begin (en nu nog wel eens) ook gewoon een stukje schuurspons hoor. Werkt prima! Ik kreeg later via ZieZo Knutsels een aantal daubers, dat werkt wel nog fijner maar niets mis met goedwerkende en goedkope alternatieven.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk ! De bovenste met de sterren lijkt erg op een kaart die ik onlangs maakte , net hetzelfde blauw en ook sterren, maar toch anders... grappig ! hij komt nog op mijn blog 1 van de dagen....
    Ik vind je kaartjes geslaagd. Die wasspeldjes zijn tof ! Liefs ☆ sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuke kaartjes! Mooi gedaan en ik vind de sponsjes wel een goed idee :)

    BeantwoordenVerwijderen