vrijdag 20 maart 2015

Serie #28 Rood, roze & zwart: Happy Birthday

Eigenlijk horen deze drie kaarten bij een serie van wel 10 kaarten. Een van deze kaarten heb ik al laten zien en de negen anderen zijn opgedeeld in drie categorieën. Dus om jullie niet te overspoelen met rood, roze en zwarte kaartjes deel ik ze netjes op in drie series. En tussendoor zal ik ook andere creaties laten zien, denk ik.

De kaartjes zijn niet op schetsen gebaseerd ofzo, eigenlijk alleen maar op de wil om restjes effectief te gebruiken. Herinneren jullie de kaart van woensdag nog? Ik had een paar papiertjes over en zette van de restjes een leuk kaartje in elkaar. Maar daar had ik ook weer restjes van over. En zo werd het een ketting van kaartjes die gemaakt zijn van restjes en weer nieuw papier. Het werd een sport om zoveel mogelijk kaartjes te maken met zo min mogelijk papier. En ik vind ze allemaal erg leuk geworden, ik denk dat het ook komt omdat je met de kleurencombinatie veel kanten op kan. Je kunt stempelen, maar ook de lettertang past er perfect bij! Oké, genoeg gepraat, hier komen de eerste drie kaartjes:


Gebruikte materialen:
-Scrappapier: Studiolight
-Stempels scrabbleletters: Joy!Crafts
-Plakstenen: Wibro
-Dymo lettertang

Ik ben benieuwd wat jullie van deze kaartjes vinden. Enne, vergeet ook niet mee te doen aan de give away, leuk dat er al een aantal mensen zo enthousiast gereageerd hebben!

Liefs,
Mirjam

PS: Dit is officieel het 400e berichtje :-) 

4 opmerkingen:

  1. Leuke reeks , ik ben benieuwd naar de volgende !
    Liefs ☆ sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuke kaartjes weer Mirjam!
    Je maakt lekker gebruik van je mooie scrabble letters :)
    Groetjes, Rensina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele leuke reeks kaartjes weer Mirjam!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaarten!.
    Met een strak gebuik van een vormen en kleuren heb je iets prachtigs gemaakt!.
    We vincen het fijn om een onderdeel van je kaarten te zijn.

    Met een hartelijke groet,

    Paul
    Dymo customer service

    BeantwoordenVerwijderen