zaterdag 14 maart 2015

Serie #27 Cirkels

Deze kaartjes maakte ik al even geleden. Ik heb een gewoonte om vrijwel alles te bewaren. Dus ook als ik eens een keertje iets uitsnijdt wat toch niet de goede grootte is, je kunt het altijd een andere keer gebruiken. Zo gebeurde het dat ik een aantal cirkels in kraft had liggen en ook nog wat uitgesneden cijfers. Daaruit is deze kaart ontstaan:


Ik vond het wel een leuk concept, wat ik ook kon gebruiken voor de 'Cast all your cares...' stempel van Vervestamps:

En tja, als het leuk is, waarom maak ik er ook niet eentje in kleur?

Gebruikte materialen:
-Kraftpapier: Joy!Crafts
-Cardstock: Boekenvoordeel
-Embossingfolders: Sizzix, Marianne Design & Boekenvoordeel
-Stempel: Vervestamps
-Cijfermallen: Marianne Design
-Plaksteentjes: Wibra
-Dymo lettertang

Allemaal een heel fijn weekend!

Liefs,
Mirjam

2 opmerkingen: