donderdag 5 maart 2015

Marianne Design Challenge #124

Nu ik in bezit ben van supergave polaroid-mallen kan ik volledig toegeven aan mijn polaroid-verslaving. En in combinatie met babykaartjes vind ik ze echt heel erg leuk. Bij de Marianne Design Challenge is het thema deze keer ook babykaart. Nu heb ik de afgelopen dagen redelijk wat babykaartjes gemaakt, maar geen enkele was echt goed genoeg voor de challenge. En degene die ik vandaag laat zien wel, vind ik.
Ik ben lekker gaan spelen met alle leuke stempels van Eline Pellinkhof, het supertoffe babypapier, collectables én polaroids. En daaruit is dit kaartje ontstaan:

Gebruikte materialen:
-Stempels, collectables & Scrappapier: Marianne Design
-Polaroid: MFT dienamics
-Houten sterren: Xenos
-Aquarelpotloden

Mijn moeder vond het een druk kaartje en daarom niet echt wat voor mij. Maar ik vond het heerlijk om hem te maken en het resultaat ook echt heel tof geworden!

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden!

Liefs,
Mirjam

11 opmerkingen:

  1. Ik zie je berichten weer! *Yeah*. Maar hé, wat een leukerd! Misschien wel wat druk in vergelijking met anders, maar zeker niet minder mooi! x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat een geweldig kaartje zeg!!
    Superleuk gemaakt :)
    Groetjes, Rensina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief kaartje, leuk die polaroids! Leuk dat je meedoet met de MDchallenge!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind hem ook echt te gek geworden Mirjam.
    Niets van je moeder aantrekken...haha!

    Gezellig dat je meedoet met onze challenge

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou ik vind je babykaartje ook super geslaagd Mirjam, erg leuk.
    Gezellig dat je met onze MD challenge meedoet.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuk!!

    Bedankt voor het meedoen
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, Mirjam!
    Ontzettend leuke babykaart.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.
    Groetjes, Marleen
    MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik houd hier juist van, dat het wat "drukker" is. Je mag wat te zien hebben op een kaart en steeds wat nieuws ontdekken op dezelfde kaart en geeft meer de personlijke touch van de maker, althans dat vind ik. Ik vind hem 100% top!

    Groetjes
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel erg lief kaartje !!!
    Leuk dat je meedoet.

    Mieke, MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schitterend en lief baby kaartje heb je gemaakt.
    Leuk dat je meedoet met onze challenge.
    Gr.Thea
    DT Challengeblog MD

    BeantwoordenVerwijderen
  11. knap gemaakt
    bedankt voor het meedoen
    groetjes jolanda bongers
    dt challengeblog md

    BeantwoordenVerwijderen