zondag 1 maart 2015

Februari is voorbij...

...en in februari is er heel wat gebeurd op knutselgebied. Zo maakte ik... nee, het is geen grapje, 119 kaarten! Het totale aantal kaarten stond toen op 210 kaarten, en daarvan heb ik er gisteren, op de winterfair 117 verkocht. Veel hè? Ik ben daar heel blij mee, want, zoals ik menig klant verteld heb, nu kan ik weer lekker nieuwe kaarten maken. In juni komt er namelijk weer een markt aan waar ik voor gevraagd ben! Ik heb verder nog 3 paar oorbellen en 2 notitieboekjes verkocht. Er stond nog een sieradenkraam, vandaar dat de sieraden niet zo gingen. Maar dat gaf niets. Ik ben een gelukkig mens :-)

Verder heb ik ook weer leuke nieuwe knutsels gekregen op mijn verjaardag donderdag (en vrijdag). Ook heb ik veel geld gekregen om aankomende zaterdag op de Knotsgekke Kaartendagen te kunnen uitgeven (dus zaterdag komt weer een shoplog). Maar dit is een cadeaulog. Dit kreeg ik allemaal (en ik ben nog het cardstock van Stampin' Up vergeten, dat is cardstock in de kleuren van de inkt):

-Zoo Babies, Big Day stamp set, inkt & de groene snijmallen kreeg ik van mijn ouders
-Het vosje en de polaroids (;-D) kreeg ik van mijn broers en schoonzussen
-De tapejes en bedeltjes kwamen van Meia. Het was eigenlijk omdat ik een tijdje geleden een give away won, maar ik zag het als verjaardagscadeautje.
-Brads: van een buurvrouw (de moeder van mijn schoonzus, die woont ook bij ons in de straat).

Allemaal een goede zondag!

Liefs,
Mirjam

4 opmerkingen:

  1. Oh wat een leuke cadeautjes heb je gekregen, kun je vast weer goed mee knutselen. En wow wat veel kaarten heb je verkocht! Leuk joh.
    Alvast veel plezier zaterdag en succes met het maken van een nieuwe voorraad ;)
    Groetjes, Rensina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke cadeaus! En veel plezier op de beurs! Wij gaan donderdag! Dat wordt met tassen vol naar huis hihi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuke voorraad! super leuk! veel plezier op de beurs ik zou het ook willen maar ik kan het niet meer.....

    Liefs Meia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een toffe cadeaus kreeg je, hier ben je weer een tijdje mee zoet en dan nog wat aankopen op de beurs en je kan er weer tegen! Je hebt aardig wat verkocht, altijd leuk!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen