zaterdag 18 april 2015

Al 400 keer...

Dit bericht blijft bovenaan staan tot 18 april 2015. Scroll voor nieuwe berichten naar beneden.


Al bijna 400 keer heb ik mijn bloglezers voorzien van een nieuw berichtje. Dit bericht is het 399e. En dat is wel iets waard, vinden jullie niet? Ik ga twee dingen weggeven. Omdat mijn blog, sinds een tijdje, Moostly Cards & Crochet heet ga ik iets weggeven om kaarten mee te maken en iets om mee te haken.

Keuze 1: een scrapblok



Keuze 2: Een mini-haakpakketje


Wat moet je doen om één van deze pakketjes te winnen?
-Je bent/wordt volger van mijn blog, maakt niet uit 
-Je mag reclame maken op je blog, hiervoor kun je de bovenste afbeelding gebruiken (met de quote over living & giving).
-Je laat in een reactie weten op welk pakketje je kans wilt maken. Je mag ook meedoen voor allebei.

Je kunt meedoen aan deze give away tot en met 17 april 2015. Op 18 april maak ik de winnaars bekend!

Een fijne dag!

Liefs,
Mirjam

10 opmerkingen:

  1. Hoi! wat een leuke winactie! Ik heb zelf geen blog, maar volg je op bloglovin. Ik hou ook van kaartjes maken. Ik doe graag mee voor het scrapblok. Je maakt echt supermooie kaartjes die vaak een inspiratie voor mij zijn! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ontzettend leuk Mirjam! Ik heb ook eigenlijk helemaal geen voorkeur :D Dus ik doe lekker mee voor allebei! Je bent wel heel goed bezig zeg, zo consequent als je blogberichtjes schrijft! Keep up the good work! Liefs, Anne-Co

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk Mirjam!! Ik volg je al een poosje, en omdat ik ook heel erg van kaartjes maken houd, gaat mijn voorkeur naar het scrapblok.
    Lieve groetjes, Gelinda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind ze allebei leuk en ik en mijn kinderen knutselen met beiden, dus ik doe gewoon mee en dan zien we wel... tof !!! Liefs ☆ sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mijlpaal hé, gaaf dat je al zoveel berichten hebt geblogd. Super leuk voor ons dat je daar een prijsje aan verbindt. Ik vind je prijsje super mooi, dus ik gooi mijn naam met deze reactie graag in de grote hoed. ;-) Ik maak kaarten en heb geen haak-plannen, dus mijn voorkeur zou uit gaan naar pakketje 1. Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Proficiat met al zoveel blogjes die ons telkens weer iets leuks lieten zien. Vermits ik geen kaartenmaakster ben wil ik graag meedoen voor het haakpakketje en ik ga een linkje plaatsen natuurlijk. Nog veel succes met je blog!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wat veel blogberichten zeg!
    Superleuk, ik maak graag kans op het bovenste scrappakketje.
    Want ik wil graag weer eens aan de slag met mijn scrapalbum en natuurlijk helpen nieuwe papiertjes vast om sneller aan de slag te gaan ;)
    Groetjes, Rensina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat zijn er al heel wat. Ik ben bijna op de helft maar jij blog natuurlijk ook al wat langer dan ik! ik doe graag mee voor het blokje want die wilde ik graag hebben maar kon ik al niet meer vinden dus ik waag graag een kansje! Ik hoop dat je nog een keer 400 blogjes gaat schrijven!

    Liefs, Anna laura

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk en inspirerende blog heb je! Ik word helemaal vrolijk om door al die blogberichten te 'bladeren' en krijg gelijk zin om ook aan de slag te gaan! Dus ik doe ook graag mee met de give-away en dan ga ik voor pakje nr. 1. Succes met bloggen en vooral zo doorgaan! :) Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel leuk die kaarten die je er altijd opzet. Ze zijn voor mij inspirerend. Ik doe graag mee met de give-away en dan voor het papier pakketje. Ga zo door.
    Groetjes Gerty

    BeantwoordenVerwijderen