woensdag 11 maart 2015

ABC Challenge Geel, Groen en Grijs

Ik was laatst een beetje aan het spelen met restjes polaroids en een hartje dat ik had liggen. Daaruit is dit kaartje ontstaan:




En deze maand is bij de ABC-challenge de letter G aan de beurt. Er werd gekozen voor de kleuren Geel, Groen en Grijs. Ik vond het een bijzondere combinatie en heb me eraan gewaagd. Het kaartje heeft dezelfde indeling als bovenstaand kaartje, maar dus de bijzondere kleuren van de ABC-challenge bij Erna.
Dit kaartje doet dus mee aan de challenge:

Gebruikte materialen:
-Stempels: Marianne Design
-Polaroids: dienamics MFT
-Hartje: snijmal Nellie Snellen
-Cardstock & bewerkt papier: Boekenvoordeel
-Plaksteentjes & pailletten: Wibra
-Dymo lettertang


Het bewerkte papier, zoals dat op beide kaartjes is te vinden (geel & zwart) kreeg ik cadeau bij een aankoop bij de Boekenvoordeel. Dat was best leuk, want er zat allerlei papier in dat ik zelf nooit zou kopen, maar nu ik het heb is het eigenlijk best bruikbaar!
Ik ben, zoals altijd, benieuwd wat jullie ervan vinden!


Liefs,
Mirjam

2 opmerkingen:

  1. Wow ik vind hem leuk!! Gaaf dat je mee doet met mijn ABC Challenge! Lieve groetjes Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaartjes! Heel gewaagd die onderste hihi maar wel tof hoor :). Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen