zondag 8 maart 2015

Aan de slag met nieuwe spullen...

Ik kon niet wachten om aan de slag te gaan met al het leuks dat ik gisteren kocht. Eindelijk was het dan zo ver. Ik heb eerst wat geprobeerd met de stencils, maar dat wil ik nu niet laten zien. Nee, ik wil graag een kaart laten zien die ik met het bootje maakte. Ik ben echt heel blij met deze mal, nu kan ik eindelijk leuke mannenkaarten maken, vind ik zelf ;-) Ik gebruikte scrappapier van de Boekenvoordeel en om het kraftpapier op te leuken gebruikte ik de bootjesstempel uit deze set. Ook zocht ik op hoe scheepsknopen kunt maken en legde er eentje, die er niet al te moeilijk uit zag, in het touw. Ik vind het kaartje zelf erg leuk geworden, ik ben benieuwd of jullie dit ook vinden!

Gebruikte materialen:
-Stempels: Eline Pellinkhof
-Mal zeilbootje: Marianne Design
-Scrappapier: Boekenvoordeel
-Kraftpapier: Joy!Crafts
-Houten sterren: Xenos
-Jute touw
-Dymo lettertang


Een goede zondag!

Liefs,
Mirjam

2 opmerkingen: