dinsdag 24 februari 2015

XL Opkikker

Een klasgenoot van mij is een tijdje geleden geopereerd, het leek ons als klas leuk om hem een kaartje te sturen. Eén van de klasgenoten suggereerde dat ik er maar eentje moest maken (hij had op Facebook gezien dat ik dat deed). Ik vond het prima. Het moest wel een grote kaart zijn, zodat iedereen zijn/haar naam erop kon schrijven en eventueel een persoonlijk berichtje. Ik besloot om een A4 vel Cardstock dubbel te vouwen, dan krijg je best een grote kaart. En wat doe je er dan op? Mijn klasgenoot is de jongste niet meer (dat krijg je met een duale/deeltijd opleiding), maar ik vond dat de kikkertjes van Eline hier wel geschikt voor waren. Wat maakt het uit hoe oud je bent, ze zijn altijd leuk, toch? Verder heb ik het vrij eenvoudig gehouden, Eén velletje Scrappapier erachter, de tekst 'Opkikker' en een strookje Kraftpapier, toch is het een superleuk kaartje geworden, vind ik!

Gebruikte materialen:
-Collectables & Scrappapier: Marianne Design
-Kraftpapier: Joy!Crafts
-Wiebeloogjes
-Fineliner

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden!

Nog iets anders: nog maar 2 nachtjes slapen en dan ben ik jarig! Ik heb er zoveel zin in, vooral omdat ik weet wat voor cadeaus ik van mijn ouders krijg... Cadeaus waar ik lekker mee kan knutselen, dus ik zit me er nu al helemaal op te verheugen.

(Had ik al verteld dat ik dan 22 word? :-P)

Ik wens jullie nog een hele fijne dag!

Liefs,
Mirjam

4 opmerkingen:

  1. Geweldig leuke opkikkerkaart Mirjam.
    Fijn dat je even hebt gemeld dat je jou bloglink hebt veranderd...ik zag hem niet meer in mijn leeslijst staan... Ik heb me nu opnieuw aangemeld op je blog als volger, hopelijk helpt dat.
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja! Je staat weer in mijn leeslijst!
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldig kaartje heb je weer gemaakt!
    Leuke opkikker.
    Jaa we zijn bijna jarig :)
    Doeidoei, Rensina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt wel een hele leuke opkikkerkaart hoor! Oh, je bent bijna jarig, al 22, ik kon je moeder wel zijn (haha, wordt binnenkort 57) Geniet van je jonge jaren en van de cadeautjes die je gaat krijgen.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen