zaterdag 21 februari 2015

Viva La Verve February Week #3

Zoals meestal op zaterdag laat ik ook vandaag een kaart zien die ik gemaakt heb naar aanleiding van de schets van Viva La Verve. Ik heb nu lekker veel zin in knutselen. Wat natuurlijk mooi uitkomt, het is heerlijk knutselweer (veel regen hier) en ik heb vakantie, wat wil je nog meer?
En zo is ook deze kaart tevoorschijn gekomen:

When I saw the sketch at Viva La Verve, I immediately knew which stamp I was going to use for this sketch. A little waving baby girl and I would use my pink papers. And that's what I did, and this is how it looks like: 

Gebruikte materialen:
-Scrappapier & Stempels: Marianne Design // Eline's babies
-Twine: Xenos
-Plakparels: Action
-Snijmal: Nellie Snellen

Ik ben benieuwd wat je ervan vindt!

I'd love to hear if you like this card ;-)

Liefs/Love,

Mirjam


1 opmerking: