maandag 9 februari 2015

Viva La Verve Februari 2015 Week #1

Na een break van een maand gaat ook het VLV sketch blog weer verder. Met meteen een hele toffe schets, vind ik! Dat verdiend om een mooie uitwerking, hopelijk vinden jullie het ook gelukt!

I missed the VLV sketch challenge, but now they're back :-) And I really like the sketch of this week... I used it to make this card:


Gebruikte materialen:
-Stempel: Vervestamps
-Scrappapier: Eline Pellinkhof
-Kraftpapier: Joy!Crafts
-Houten sterren: Xenos
-Spellbinders
-Vellum

Een fijne dag!

Have a nice day!

Liefs/Love,
Mirjam

4 opmerkingen:

  1. Zeker weer een hele knappe kaart, jij kan gewoon alles maken wat je maar ziet lijkt me!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk kaartje!
    Krijg helaas je blog nog steeds niet in mijn leeslijst terug...
    Dus heb ik maar via je reactie op mijn blog je blog even weer opgezocht.
    Raar... Waarschijnlijk door je nieuwe naam ofzo.
    Groetjes, Rensina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This is just adorably sweet! Love those stars and the fun colorful paper. Thanks for playing along with Viva la Verve!

    BeantwoordenVerwijderen