vrijdag 27 februari 2015

Serie #25 Baby aapjes

Zo, gisteren nog lekker geknutseld met mijn nieuwe spulletjes. Ik ben mijn mening over de olifant aan het herzien. Het aapje is ook wel héél schattig. Nu ja, alle diertjes uit de Zoo Babies zijn lief!

En wéér was het Miranda (je staat officieel in mijn heldengalerij ;-)) die me een geniaal idee gaf. Het leuke aapje mag gezien worden. En in combinatie met de geweldige alfabetstempels van Eline, ontstonden deze twee kaartjes. Eerst wilde ik alleen een jongensversie maken, maar eigenlijk vond ik hem voor meisjes net zo leuk! Meisjes kunnen ook ondeugend zijn ;-)


Gebruikte materialen:
-Stempels (aapjes): Stampin' Up
-Stempels (tekst): Marianne Design // Eline Pellinkhof
-Dymo lettertang

Nu ga ik nog de laatste spulletjes uitzoeken voor de winterfair morgen en heel misschien blijft er tijd over om nog wat kaartjes te maken. En ondertussen kijk ik de aflevering van Wie is de Mol? van gisteren (als ik live kijk word ik heel zenuwachtig en meegesleept, dus doe ik dat gewoon niet, meestal lukt het ook niet, omdat ik naar school moet).

Een fijne dag allemaal!

Liefs,
Mirjam

PS: Ik wil Anne-Co en Meia nog even bedanken voor de leuke kaarten die ze me stuurden voor mijn verjaardag :-) En Meia, mijn vader en ik hebben al heel veel gelachen om het boekje dat erbij zat! Echt heel leuk!



4 opmerkingen:

  1. ooh die aapjes zijn geweldig!!
    gelukkig dat het aangekomen is!

    liefs Meia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het aapie is geweldig, hoe meer hoe beter! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke aapjes!
    Enne veel plezier morgen en natuurlijk succes.
    Groetjes, Rensina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel graag gedaan, beetje laat dat ik dit lees, maar niet minder leuk dat je me gelinkt hebt ;-). Je bent wel verwend met cadeaus zeg, leuk!! x Anne-Co

    BeantwoordenVerwijderen