woensdag 25 februari 2015

Serie #24 Verhuizen

Omdat mijn broer en schoonzus vandaag aan het verhuizen zijn (vanmorgen heb ik al mogen helpen, nu ben ik op mijn nichtje aan het passen), leek het me leuk om kaartjes in stijl te hebben. Dus verhuiskaartjes. Ik vond het idee op Pinterest. Maar met wat aanpassingen zijn het toch heel andere kaartjes geworden. Eentje is er al van weggegeven, aan mijn broer en schoonzus natuurlijk!

Ik heb met een snijmal de rondjes gemaakt. Toen ik ze in de snijmal stopte heb ik ze wel vastgemaakt met tape, zodat het niet ging schuiven. Vervolgens met een liniaal getekend wat er verder uitgesneden moest worden. En voor je het weet heb je een 'sleutelgat'.




Gebruikte materialen:
-Scrappapier: Marianne Design
-Kraftpapier: Joy!Crafts
-Houten sterren: Xenos
-Dymo lettertang
-Sleutelbedel
-Touw
-Spellbinders

Een fijne dag allemaal!

Liefs,
Mirjam

2 opmerkingen:

  1. Oh wat een leuk idee zeg, zo met het sleutelgat.
    Psst nog maar 1 nachtje hihi :)
    Lieve groet, Rensina

    BeantwoordenVerwijderen