donderdag 19 februari 2015

Serie #23 Mannenkaarten

Ik maakte een reeks mannenkaartjes naar aanleiding van dit voorbeeld op Pinterest. Op deze manier kon ik mooi de tekststempels van Vervestamps verwerken, de meeste van deze kaarten krijgen al snel een vrouwelijk tintje, vond ik. Maar door met Cardstock in stoere kleuren & Embossingfolders te werken krijg je ook mooie kaarten:




Gebruikte materialen:
-Stempels: Vervestamps
-Cardstock: Boekenvoordeel
-Embossingfolders: Marianne Design, Sizzix & Boekenvoordeel
-Houten sterren: Xenos
-Dies: Nellie Snellen

Zelfs de restjes kan je gebruiken:



Gebruikte materialen:
-Cardstock: Boekenvoordeel
-Embossingfolders: Marianne Design, Sizzix & Boekenvoordeel
-Houten sterren: Xenos
-Dymo lettertang

Ik ben, zoals altijd, benieuwd wat jullie ervan vinden! En nu snel naar school...

Liefs,
Mirjam

2 opmerkingen:

  1. Die zijn echt heel gaaf geworden. Niet perse 1 kleur en dus voor alle mannen in principe. Je brengt mij op ideeën. :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt typische mannenkaarten, eenvoudig, strak en knap, goed om je restjes op te werken!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen