woensdag 18 februari 2015

Serie #22 Baby'tjes & polaroids

Nadat ik zaterdag deze kaart met fiets maakte, bedacht ik me dat ik ook wel babykaartjes hiermee kon maken. Een jongensversie, een meisjesversie en ook een 'op komst' versie. Voor allemaal een andere stempel gebruikt (uit de COL1313 set) en ik vind ze zelf heel erg leuk geworden! Ik ben benieuwd of jullie er ook zo over denken...




Gebruikte materialen:
-Scrappapier & stempels: Marianne Design // Eline Pellinkhof
-Kraftpapier: Joy!Crafts
-Houten sterren: Xenos
-Plakparels: Action
-Dymo lettertang


Liefs,
Mirjam



4 opmerkingen:

  1. Oh wat een leuke kaartjes!
    Zo mooi die poloraids erin verwerkt.
    Groetjes, Rensina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaarten! Echt heel leuk gedaan. Die kaart wilde ik ook altijd namaken maar mij lukt het op de een of andere manier niet om iets scheef op een kaart te doen. Dat is denk ik niet mijn stijl! Maar jij hebt er prachtige kaarten mee gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Knap gedaan. Mooie kleurkeuze. Ontspan je daar ook lekker van, van dat kaarten maken?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een ontzettend leuke stijl kaartjes, ik ben gelijk je volger geworden :). Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen