woensdag 4 februari 2015

Serie #20 Polaroids & Kikkers

Bijna een jaar geleden maakte ik veel kaarten met polaroids. Ik heb ze altijd mooi gevonden op kaarten, maar vond het teveel werk om ze uit te snijden :P Lui hè? Gisteren had ik besloten dat het toch wel leuk zou zijn om er weer mee te werken (en ik heb meteen deze dienamics van MFT op mijn verlangslijstje gezet...) en voor ik het wist lagen er twee kikkerkaartjes op mijn bureau. Degene die mijn prijsvraag gewonnen heeft, koos voor 3 opkikkerkaartjes, dus ik had een goed excuus om weer opkikkers te maken! Ik vind ze zó leuk! En in combinatie met polaroids is het helemaal tof!


Gebruikte materialen:
-Stempel, Snijmal & Scrappapier: Marianne Design
-Cardstock: Boekenvoordeel
-Wiebeloogjes: HEMA
-Dymo Lettertang
-Fineliner


Hopelijk heeft iedereen mijn blog weer gevonden, nu de link veranderd is! Ik hoor graag wat je van deze kikkerkaartjes vind!

Liefs,
Mirjam

2 opmerkingen:

  1. Wat vrolijk, met die kikkertjes! leuk gedaan en ik denk dat het ook leuk is om er zo eentje te krijgen als je ziek bent. Super hoor.

    BeantwoordenVerwijderen