zondag 1 februari 2015

Serie #18 Washi Tape

Miranda hield de afgelopen week een Washi Week. En vrijdagochtend én middag ben ik ook aan het plakken gegaan. Voor ik het wist lagen er 11 kaartjes op het bureau. Een aantal hiervan ga ik aan jullie laten zien... Het zijn allemaal 10x10 kaartjes, maar ik denk dat een aantal ook wel op 'gewoon' formaat te maken zijn!

Allereerst twee 'Bedankt' kaartjes, deze zijn gebaseerd op deze kaarten van Miranda.


Gebruikte materialen: 
-Washi Tape: HEMA
-Snijmal: Nellie Snellen
-Pailletten: the Works

 En op het resultaat van deze twee kaartjes zijn de volgende kaartjes ontstaan:




 Gebruikte materialen:
-Washi Tape: Wibra, HEMA, Xenos & Hobbycraft
-Dymo lettertang
-Fineliner

Ik ben benieuwd wat jullie van deze kaartjes vinden en of je ook zin krijgt om je tapejes te gebruiken!

Nog een goede zondag!
Liefs,
Mirjam

5 opmerkingen:

  1. Zo Mirjam jij hebt lekker veel geknutseld!! Wauw zeg wat een prachtige kaartjes zijn het geworden :) Stuk voor stuk zijn ze fantastisch! De tapejes liggen hier in de kast (echt zonde eigenlijk...) als ik het zo zie krijg ik wel weer zin om aan de slag te gaan. Dankjewel dat ik weer heerlijk mocht genieten van je kaartjes!

    Nog een fijne zondag!
    Lieve groetjes, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuke kaartjes!
    Hoe mooi dat je met zoiets simpels toch de leukste kaartjes kunt maken.
    Je hebt gave tapejes hoor.
    Groetjes, Rensina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O, jy het pragtige washi tape, Mirjam en jy het dit so mooi gebruik op hierdie kaartjies!! Ek hou van die CAS gevoel van die kaartjies!!! Baie mooi!!
    Groete en 'n lekker week vir jou, Petra XX

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele leuke kaartjes met de tape gemaakt!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jaaaaa, leuk om te zien dat je ook aan het plakken bent geslagen. Geweldig he, hoe snel je leuke kaarten kunt maken. Elf!! Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen