zondag 8 februari 2015

Mojo Monday #383

Het is weer even geleden dat ik meedeed bij Mojo Monday, maar voor de Winterfair op 28 februari wil ik graag nog wat kaartjes hebben met Bijbelteksten, en de schetsen bij Mojo Monday zijn hier heel geschikt voor, vind ik. Zo ook de schets van deze week, die ik echt heel mooi vind! Ik heb best fleurig papier gebruikt, maar vond dat dat wel kon! En ik heb natuurlijk nog maar net mijn EPB en kon het niet laten om deze ook voor de kaart te gebruiken (het tabje). Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

I know there's a whole story in Dutch, but it actually means this: I love this week's sketch! I hope you like the outcome on my card:

Gebruikte materialen:
-Stempel: Vervestamps
-Scrappapier: Eline Pellinkhof
-Kraftpapier: Joy!Crafts
-Envelope Punch Board: Stampin' Up
-Vellum

Een goede zondag

Have a blessed Sunday!

Liefs/Love,
Mirjam

2 opmerkingen:

  1. Goedemorgen Mirjam! Nog bedankt voor je berichtje op mijn blog. Ik heb je blog meteen toegevoegd bij mijn favo lijst :D En ik volg je via bloglovin :D

    Wat een mooie kaart! Erg leuk idee met de envelop. Geeft mij weer wilde ideeën :D Niet dat ik die te kort kom :D

    Hele fijne zondag gewenst!

    Groetjes
    Diana
    www.dianaswereld.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Such a lovely card. Thanks for playing along with Mojo Monday!

    BeantwoordenVerwijderen