woensdag 11 februari 2015

Marianne Design Challenge #122

Februari, de maand van de liefde... Persoonlijk vind ik Valentijnsdag vooral commerciële onzin (maar dat kan natuurlijk ook zijn omdat ik geen vriend heb ;-)), maar ik vind het altijd leuk om huwelijkskaartjes te maken. De opdracht bij het Marianne Design Challenge blog is 'maak een kaart met hartjes'. Ik heb een tijd gedacht dat ik niks wist, maar uiteindelijk, vanmorgen op de fiets is er toch een ideetje ontstaan. Het is toch anders geworden, maar ik ben tevreden. Ik heb het heel simpel gehouden, maar dat vind ik juist zo leuk! Ik ben benieuwd of jullie dat ook vinden:



Nog een close-up van Don & Daisy, het inkleuren met aquarelpotloden gaat steeds beter :-)


Gebruikte materialen:
-Stempels & Scrappapier: Marianne Design
-Hartjesmal: Nellie Snellen
-Aquarelpotloden
-Fineliner

En met deze kaart wil ik natuurlijk meedoen aan de challenge!

Liefs,
Mirjam

8 opmerkingen:

  1. Mooie kaart Mirjam!
    Gaaf gedaan met de stempels.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.
    Groetjes,
    Marleen
    MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een superleuk kaartje met die twee hartjes achter het bruidspaar!
    Leuk gedaan.
    Oja, ik heb je inmiddels weer gevonden op bloglovin hoor hihi.
    Jij mij ook zag ik ;)
    Groetjes, Rensina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart Mirjam
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi kaartje, harten passen natuurlijk ook prima bij een huwelijkskaart! Leuk dat je meedoet met de MDchallenge!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De hartjes en het bruidspaar springt eruit! Leuk gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuke kaart, schattig!
    Fijne dag! Liefs, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kaart met het bruidspaar.
    Gezellig dat je met onze MD challenge meedoet.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Superleuke kaart, hier ga je zeker mee scoren op de challenge!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen