dinsdag 3 februari 2015

Leuk nieuws!

Vanaf mijn stageplaats even een kort berichtje. Een heel leuk berichtje! Ik heb namelijk, zij het random, een challenge gewonnen :-) Bij het  Stampin' Your Way Challengeblog! Dat ik meedeed aan deze challenge was de reden dat ik mijn bloglink nog niet had aangepast, dus dat is maar goed ook! 
Een tijdje terug vroeg Rensina aan mij of ik weleens won met challenges (omdat ik er zo belachelijk vaak aan meedoe), nu ja, nu dus, voor de eerste keer :-) Met deze kaart, wellicht herinneren jullie hem nog wel...


Dus, ik ben heel blij vandaag, maar ik moet nog lesgeven, dus misschien is de blijdschap van korte duur ;-)

Liefs,
Mirjam

5 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd dat je gewonnen hebt, het is dan ook een hele leuke kaart, maar ook de babykaartjes hieronder vallen heel erg in mijn smaak. Nog succes met het lesgeven!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooo, dis lekker om iets te wen, Mirjam!!!! Baie geluk, ek is baie opgewonde saam met jou!!!
    Groete, Petra XX

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat kun je daar blij van worden! Leuk kaartje. Heel vrolijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat gaaf, gefeliciteerd!
    Ik hoop dat je iets leuks hebt gewonnen, waar je weer mooie kaartjes mee kunt maken. Lief dat je me linkt zeg :)
    Groetjes, Rensina

    BeantwoordenVerwijderen