zondag 22 februari 2015

It's a boy!

Voor de aankomende winterfair heb ik heel veel kaartjes (200+). Ik hoop dat ik er echt een aantal verkoop, dan heb ik weer een excuus om nieuwe kaartjes te maken ;-). Maar ik blijf het toch wel doen, ik vind het zo heerlijk om naar een muziekje te luisteren en ondertussen kaartjes in elkaar te freubelen. Echt mijn manier om te ontspannen!
Gisteren kwam ik een leuk idee tegen, gebaseerd op dit visitekaartje maakte ik het onderstaande kaartje. Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden!

Gebruikte materialen:
-Stempel: Eline Pellinkhof
-Scrappapier, lint en plaksteentjes: Wibra
-Envelope Punch Board

Een goede zondag!

Liefs,
Mirjam

1 opmerking:

  1. Oh wat een leuk kaartje!
    En alvast veel succes met de verkoop, je vertelt toch wel even hoe het gegaan is he ;) Enne natuurlijk en foto van je kraam hihi
    Groetjes, Rensina

    BeantwoordenVerwijderen