donderdag 26 februari 2015

Hieperdepiep!

Vandaag ben ik jarig :-) Natuurlijk is jarig zijn altijd leuk en het wordt helemaal te leuk als je knutselspulletjes voor je verjaardag krijgt! Dus ben ik mijn nieuwe levensjaar maar goed begonnen door meteen 3 kaartjes te fabriceren.

Voor mijn verjaardag heb ik van mijn ouders enkele Stampin Up producten gekregen. Inkt en de Zoo Babies... En omdat het nu Sale-A-Bration is, kreeg ik bij de bestelling nog een extra set stempels. Ik koos verjaardagsstempels. Natuurlijk moest ik die gebruiken bij één van de kaartjes die ik maakte:

En ik vind het olifantje van de Zoo Babies zooo schattig (alle andere dieren ook, maar deze heeft net een streepje voor), dus heb ik ook maar twee babykaartjes gemaakt:




Gebruikte materialen:
-Stempels, inkt & roze cardstock: Stampin' Up
-Kraftpapier: Joy!Crafts
-Plaksteentjes: Wibra
-Dymo lettertang
-Fineliner


Verder vier ik mijn verjaardag vooral morgen. Dan komen ook mijn broers en schoonzussen en 's avonds ook nog andere vrienden. En vandaag ga ik gewoon genieten van alles!

Ik hoop dat jullie ook allemaal een fijne dag hebben!

Liefs,
Mirjam

5 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd! Wat een mooie cadeaus, gave stempel van SU en toffe kaart heb je er mee gemaakt. En Zoo Babies blijft bij mij ook favoriet, ik vind de aap toch wel het meest hilarisch! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gefelicieerd! leuk he voor je verjaardag spulletjes krigen? ik krijg ook vaak van mijn ouders! zullen vast mooie kaartjes te voorschijn komen!

    liefs meia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jij ook van harte gefeliciteerd!! Ik hoop dat je een leuke dag hebt :)
    OH wat een superleuke stempels heb je gekregen zeg!
    Daar kun je vast weer veel kaartjes mee maken.
    Lieve groet, Rensina
    ps. Ben heel benieuwd naar je kaartje, had niet gehoeven joh (maar wel lief :))

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van harte gefeliciteerd Mirjam!!!! En al veel plezier met je nieuwe knutselmateriaal, maar dat is geen probleem zie ik, het zijn superleuke stempels die weer mooie kaartjes tevoorschijn toveren. Nog veel plezier morgen met de familie!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk dat je zo enthousiast bent over de stempelset van SU.
    Heerlijk om te horen

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen