vrijdag 6 februari 2015

Envelope Punch Board

Binnenkort hoop ik jarig te zijn en dit vind ik nog steeds leuk. Want ik houd van cadeautjes ;-) En het is natuurlijk helemaal leuk als je van je ouders, als cadeau, voor een bepaald bedrag iets van Stampin Up mag bestellen. Dit heb ik gedaan, wat ik precies heb besteld, ga ik nog niet vertellen, want die cadeautjes krijg ik pas op 26 februari. Ik kocht ook nog iets extra's, het Envelope Punch Board. Vooral omdat ik zelf envelopjes wil maken voor de 10x10 kaartjes (ik heb namelijk nog nergens goedkope envelopjes voor dat formaat kaarten gezien). Maar ook omdat je er leuke tabjes mee kunt maken en cadeaudoosjes... Op Pinterest is genoeg inspiratie te vinden!
Daar vond ik ook een leuke beschrijving voor een soort tegoedbon verpakking. Die heb ik gemaakt, en ik heb 'm ook versierd met een babystempel en babypapier, zodat je deze kunt geven als kraamcadeautje, met een leuke tegoedbon, of geldbedrag erin! Zo is-tie geworden:




Gebruikte materialen:
-Stempel & Scrappapier: Marianne Design // Eline Pellinkhof
-Kraftpapier: Joy!Crafts
-Stampin Up Envelope Punch Board
-Lint: Xenos
-Touw
-Knoop

Ik ben benieuwd wat jullie hiervan vinden!

Liefs,
Mirjam

PS: Door het veranderen van mijn bloglink kan het zijn dat mijn blog niet meer in je leeslijst staat. Dit kun je aanpassen bij 'toevoegen' (links) en dan vul je de link (www.moostlycards.blogspot.com) in. 

5 opmerkingen:

  1. Mooie tegoedbon. Dat babystempel maakt het helemaal af. Heel origineel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuke verpakking voor je tegoedbon! De stempel erop maakt het af. Benieuwd naar wat je allemaal besteld hebt en je blog is weer gevonden, gelukkig.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk! Ojaa we zijn samen jarig he hihi, heb al weer zin in mijn verjaardag.
    Wat een leuk cadeau krijg je, ik ben benieuwd.
    Trouwens mistte je blogjes al, kon je laatste twee namelijk niet meer bekijken omdat je blog niet meer bestaat ofzo. Maar ik zocht je via je reactie even op en zie dat je naam is veranderd. Misschien moet je dat via bloglovin even veranderen? Want als ik klik op follow dan zie ik je oude blog waar ik niet meer opkom...
    Succes en groetjes, Rensina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oeh ben benieuwd wat je hebt besteld. Ik vind stampin up op zich wel een mooi merk maar op de een of andere manier is het altijd zo dat iedereen uiteindelijk daar helemaal op over gaat en ik mis dan de oude vertrouwde stijl van iemand... Ik weet niet wat het is.. Herken je dat? Maar jij hebt in ieder geval wat leuks gemaakt!

    Liefs, Anna Laura

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik herken precies wat je zegt. Met SU wordt het kaartjes maken te makkelijk gemaakt ;-) Geen zorgen, ik ben niet van plan om helemaal daarop over te gaan, ik vind het mixen van diverse merken/materialen juist zo leuk altijd! Ik ben bijna bereid je te vertellen wat ik besteld heb, maar we zullen allebei geduld moeten hebben tot 26 februari ;-)

      Verwijderen