zaterdag 7 februari 2015

Envelope Punch Board #2

Een aantal mensen heeft mijn blogje alweer teruggevonden, daar ben ik blij om. Rensina wees mij erop dat je via bloglovin' mijn blog niet kan vinden. Ik heb dit geprobeerd aan te passen, maar omdat ik mijn blog nooit geclaimd had kon ik niet zomaar de link aanpassen, maar moest ik een geheel nieuwe widget maken. Hopelijk kan iedereen mij uiteindelijk weer terugvinden... Ik zal actief onder berichtjes schrijven dat ik een nieuw blog hebt, en hopelijk is iedereen snel weer terug!

Gisteren ben ik weer lekker aan de knutsel geweest, met het Envelope Punch Board. Ik had namelijk ook op Pinterest gezien hoe je hiermee een strik kan maken. Het resultaat was nog leuker dan ik had verwacht, en ik heb er weer twee 10x10 babykaartjes bij:


Gebruikte materialen:
-Stempels & Scrappapier: Eline Pellinkhof
-Snijmal: Nellie Snellen
-Kraftpapier: Joy!Crafts
-Houten sterren: Xenos
-Envelope Punch Board: Stampin' Up

Zoals altijd hoor ik graag wat jullie ervan vinden!

Liefs,
Mirjam

1 opmerking:

  1. Okee ik weet niet of het goed is gegaan dus probeer ik het maar voor de 3e keer. Wat een leuke kaarten heb je gemaakt! Heel leuk die strikken. Ik had het nog niet door van je blog totdat ik op google+ zat en opeens blogjes van je voorbij zag komen. Ik heb je gelijk maar weer opnieuw toegevoegd!

    Liefs, Anna Laura

    BeantwoordenVerwijderen