zaterdag 14 februari 2015

Enjoy!

Ik heb nog nooit meegedaan met de uitdagingen bij de Creatieve Zebra, maar één keer moet de eerste keer zijn! De uitdaging deze keer is maak een kaart met een voertuig. En bij de ABC challenge van Erna is de letter F aan de beurt. De F van fiets. Ik herinnerde me dat ik nog een leuke stempel van een fietsje had, ooit bij de HEMA gekocht, nog maar één of twee keer gebruikt. En het werd dit kaartje, geïnspireerd op deze kaart.
Gebruikte materialen:
-Stempel: HEMA
-Scrappapier: Etcetera
-Kraftpapier: Joy!Crafts
-Plakparels: Action
-Dymo lettertang

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden!

Liefs,
Mirjam

3 opmerkingen:

  1. Aah wat een superleuke kaart heb je gemaakt! En wat leuk dat je meedoet met mijn challenge! Lieve groetjes Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi strak!!!
    Leuk dat je meedoet aan onze challenge.
    Dank voor je inzending.

    Creatieve groetjes, Gaby DT DCZ

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit is prachtig, met die streepjesachtergrond en dat fietsje, helemaal leuk!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen