vrijdag 30 januari 2015

Twee babykaartjes

In de inspiratieflow van de afgelopen weken heb ik nog twee leuke babykaartjes gemaakt. Voor het jongenskaartje had ik nog precies genoeg papier, helaas moest ik voor het meisjeskaartje even wachten tot dinsdag, toen mijn marktplaatsspulletjes binnenkwamen.

Ik heb vrijwel alleen maar materialen van Marianne Design gebruikt, dat is best wel uniek, omdat ik nogal van mixen en mengen houd! Zo zijn ze geworden:


Gebruikte materialen:
-Stempels, Scrappapier en Collectables: marianne Design
-Kraftpapier: Joy!Crafts
-Houten steren: Xenos
-Plakparels: Action

Ik ben benieuwd wat jullie van deze kaarten vinden. En o ja, je kunt nog tot vanavond 23.59 meedoen aan de prijsvraag op mijn Facebookpagina.

Liefs,
Mirjam

6 opmerkingen:

  1. Wat een lieverdjes! Echt heel mooi gedaan weer Mirjam! ik hoop van het weekend weer lekker kaarten te kunnen maken... Fijne avond!

    Liefs, Anna Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldige kaartjes zo met dat konijntje!
    Mooie babykaartjes.
    Groetjes, Rensina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattige kaartjes Mirjam!
    echt zo leuk :)

    Een fijn weekend en lieve groetjes, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ooh wat een lieverdjes! ze zijn echt zo lief!

    liefs meia

    BeantwoordenVerwijderen