dinsdag 20 januari 2015

Stampin' Your Way Challenge #20

Na 15 Dekens op Dinsdag zal deze rubriek verder gaan als Dekens op Donderdag. Ik ben er nog niet uit of ik doortel of dat ik bij 1 begin. Maar het komt voor mij beter uit met foto's maken en dergelijke, als ik op donderdag updates over de deken post.

Zo, nu we dat vastgesteld hebben ga ik jullie weer een kaartje laten zien, dan hebben jullie er al 3 gezien, van de 16 die ik de afgelopen dagen heb gemaakt (Ja, ondanks verschrikkelijke hoofdpijn heb ik toch kaartjes zitten maken, ik ben best wel trots op mezelf)!

De opdracht bij het Stampin' Your Way Challengeblog is om een achtergrond te stempelen. Ik heb geen speciale achtergrondstempels, dus dat werd nogal een uitdaging, maar het is me toch gelukt! En goed gelukt, al zeg ik het zelf. Ik heb weer gebruik gemaakt van de alfabetstempels van Eline Pellinkhof. Alle hoofdletters heb ik nu minstens 1x gebruikt :-)

Gebruikte materialen:
-Stempels: Eline Pellinkhof
-Kraftpapier: Joy!Crafts
-Houten sterren: Xenos
-Inkt: Pretty Color
-Dymo Lettertang

Zoals altijd ben ik benieuwd wat jullie ervan vinden! 

Liefs,
Mirjam

7 opmerkingen:

  1. Leuk gedaan met al die letters.
    Gezellig dat je mee doet bij SYW

    Groetjes Jane

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je bent weer lekker bezig met de kaartjes Mirjam, ze zijn echt weer heel leuk!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, zo op de achtergrond in een gezellig kleurtje is het alfabet ook heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super leuke kaart, die stempels zijn echt heel gaaf!
    Liefs, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk idee en een mooi kaartje. Bedankt voor het meedoen bij Stampin your Way CHALLENGE!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Mirjam,

    Zeer leuke kaartjes! Wij van Dymo zijn er dol op!

    ^GB
    DYMOsupport

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk! en idd alles kun je gebruiken als achtergrondstempels. Leuk dat je meedoet met de challenge. . 3 februari zal de uitslag worden gecorrespondeerd op ons blog!

    groetjes MIranda

    BeantwoordenVerwijderen