woensdag 28 januari 2015

Shoplog #8 & mededeling

Hallo allemaal,

Afgelopen vrijdag heb ik even lekker 'geshopt' op Marktplaats. En dit heb ik er uiteindelijk allemaal gekocht (en nog een stempel, maar die is nog niet binnen):

Vanmiddag weer lekker knutselen :-) En voorlopig heb ik nog meer dan genoeg om te laten zien...

Zaterdag schreef ik dat het IKEA-bezoek van mijn moeder en mij wellicht niet door kon gaan, uiteindelijk zijn we toch 's middags gegaan en heb ik, onder andere, deze ladekast gekocht (en zelf in elkaar gezet, waar ik nog steeds erg trots op ben). Ik heb nog meer opruimspulletjes gekocht, maar ik ben nog bezig met de opruiming, dus die laat ik t.z.t. zien. In dit ladekastje zit al mijn scrappapier, op kleur gesorteerd:



En, zoals hierboven staat, ook een mededeling. Ik heb er al een tijdje over nagedacht, maar ik ga mijn blogadres veranderen. Nu is de link: tiuriscreations.blogspot.com. Maar dat heeft verder niets met mijn naam te maken. Op Facebook heb ik een pagina, die heet Moostlycards. Dit heeft met mijn bijnaam te maken (Moos) en omdat ik meestal (mostly) kaarten (cards) maak, leek een vriendin van mij dit een goede naam.
De uiteindelijk doorslag kwam afgelopen weekend, ik ga definitief op de winterfair van onze kerk staan. Ik zoek al tijden naar iets om 'reclame' te maken. Al een tijdje had ik bedacht om een 'bedrijfsstempel' te maken, en dat heb ik dit weekend laten doen. Het leek me niet logisch om Moostly Cards en dan tiuriscreations.blogspot.com als blogadres te hebben. Vandaar dat ik  vanaf woensdag 4 februari niet meer te vinden ben als www.tiuriscreations.blogspot.com, maar als www.moostlycards.blogspot.com.
Verder betekent dit dat linkjes komen te vervallen. Ik ga mijn best doen om ze in mijn blogposts aan te passen (als ik teruglink naar een ouder bericht).

Zo, dit is een ingewikkeld verhaal geworden, als beloning laat ik de stempel zien die ik heb laten maken:


Zo. Nu nog even aan het werk en dan lekker knutselen!

Liefs,
Mirjam


7 opmerkingen:

  1. Wat een leuke spulletjes heb je gekocht zeg! Marktplaats is zo handig! Een gedeelte van mijn stempels komt daar ook vandaan. Veel goedkoper en vaak zijn de oudere stempels daar nog wel te vinden. Echt een geweldige uitvinding. Oh spannend dat je je link gaat veranderen. Ik ben er ook over aan het nadenken maar het kost best wel veel tijd om alles goed om te zetten dus bij blijft het nog even liggen. En die stempel is echt geweldig! Waar heb je die gekocht. Ben er namelijk ook naar op zoek!

    Liefs, Anna Laura

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel voor je reactie. Ik heb de stempel gekocht bij www.stempelfabriek.nl
      Liefs,
      Mirjam

      Verwijderen
  2. Je stempel is supertof! Erg leuk geshopt op Marktplaats ook.. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Toffe stempel! Ook de spulletjes die je op marktplaats kocht zien er leuk uit. Dan moeten we uitkijken als je adres gaat veranderen, even aanpassen dan in mijn lijstje dan. Succes met je nieuwe look!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goeie naam zeg!!!!
    Gefeliciteerd.
    Ziet er heel professioneel uit hoor.
    Succes en je hebt gave spullen gekocht zie ik wel.
    Groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wat superleuk je nieuwe spulletjes en je la voor al het papier!
    Verder vind ik het echt tof dat je je eigen stempel hebt, kan leuk op de achterkant van je kaartjes.
    Groetjes, Rensina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuke spullen heb je gekocht! En het is jammer dat je de link van je eigen blog niet 'gewoon' kunt aanpassen he. Maar dezelfde naam voor je blog én link is wel mooi en handig voor je vindbaarheid. Gave stempel, het ziet er meteen heel officieel uit dan. Ik heb er ook een die ik standaard achter op mijn kaarten stempel.

    BeantwoordenVerwijderen