donderdag 29 januari 2015

Serie #17 Vervestamps

Hoi!

De afgelopen week heb ik niet gehaakt, dus valt er ook geen vordering aan de deken te laten zien. Dus doen we dat maar gewoon alleen wanneer ik echt een stuk verder ben!

Daarom laat ik maar een serie zien die ik gemaakt heb in de afgelopen week. Ik kwam tot de ontdekking dat ik maar weinig kaarten heb met Engelse Bijbelteksten, terwijl deze juist erg bruikbaar zijn! Met papier van de Action ging ik aan de slag en tadaah! In no time lagen er 4 kaartjes op mijn bureau:




(Deze stempel had ik nog geen één keer gebruikt)

Gebruikte materialen:
-Stempels: Vervestamps
-Scrappapier: Action
-Kraftpapier: Joy!Crafts
-Plakparels: Action
-Collectable: Marianne Design (tabje)
-Spellbinders
-Vellum


Ook ga ik weer een aantal kaarten toevoegen aan de uitdaging pagina. Schets 40-43 komen er bij!

En duimen jullie voor me? Ik heb vanavond een leesvaardigheidstentamen. Er valt niet zoveel voor te leren, daarom zijn een paar duimers extra fijn ;-)

Liefs,

Mirjam

2 opmerkingen:

  1. Mooie kaarten weer Mirjam en heel veel succes vanavond bij je tentamen, we duimen mee!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker ijverig, leuk!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen