zaterdag 24 januari 2015

Serie #16 Opkikkertje

Omdat ik de afgelopen week ziek was, dacht ik: ik kan eigenlijk best een aantal opkikker-kaartjes maken. Ik vond papier, dat ik al heel lang heb, van de Action, en voor ik het wist lagen er 4 kikkertjes op de stapel kaartjes die ik de afgelopen week maakte. Nieuwsgierig naar hoeveel het er zijn? Ik ga het niet verklappen. Want... op mijn Facebookpagina heb ik een prijsvraag. Als je Facebook hebt, kun je ook meedoen! Kijk maar eens hoe leuk de kaartjes zijn geworden:




Deze laatste kaart heb ik gemaakt naar aanleiding van de Uitdaging die ik voor mezelf heb. Ik had al een tijdje geen kaarten meer hiervoor gemaakt, maar gisteren kwamen er opeens weer twee uit mijn handen. Ik heb deze twee, en nog twee anderen die ik al langere tijd geleden heb gemaakt, toegevoegd bij het tabje.

Gebruikte materialen:
-Stempel: Eline Pellinkhof
-Collectables: Marianne Design/Eline Pellinkhof
-Kraftpapier: Joy!Crafts
-Cardstock: Pipoos
-Scrappapier & Plakparels: Action
-Wiebeloogjes: HEMA
-Spellbinders
-Knoop
-Touw

Zo. Ik ben benieuwd wat jullie van deze kaarten vinden! 

En ik vind het eigenlijk wel een beetje jammer dat er sneeuw ligt. Mijn mama en ik wilden vandaag naar de IKEA, om een mooie ladekast te kopen voor mijn scrappapier (want het is een rommeltje) en nog een boekenkast... Helaas. We gaan nu kijken of het net zo duur is om online te bestellen...

Liefs,
Mirjam

6 opmerkingen:

  1. leuk daar krijg ik zelf een opkikker van :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit zijn echt wel hele toffe opkikkerkaartjes, je wordt er meteen vrolijk van!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ooh ik vind die kikkertjes zo leuk! ik heb de uiltjes! maar toch maar sparen miss voor de kikkers.

    liefs meia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. het zijn echt heel leuke, spontane kaarten zo.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuke kaartjes Mirjam!
    Lekker vrolijk met de kleurtjes en de kikker.
    Groetjes, Rensina

    BeantwoordenVerwijderen