vrijdag 23 januari 2015

Serie #15 Happy Birthday

Vandaag heb ik wel 4 kaartjes die ik ga laten zien! Het ontstaan van deze kaartjes vind ik zelf erg leuk. Ik had een idee om iets met halve cirkeltjes te doen en vlaggen. Toen had ik een kaartje in elkaar gezet en de opzet kwam me heel erg bekend voor, alsof ik zoiets eerder had gezien. Bekeek ik pagina's van mijn favoriete bloggers, kwam ik dezelfde soort kaartjes tegen bij Miranda, die ik, destijds alleen vluchtig heb bekeken. Kennelijk is dat idee in mijn hoofd blijven hangen en heb ik het toen zelf toegepast, zonder te weten waar het vandaan kwam. Zo gaat dat met inspiratie. Maar toch vind ik dat de credits bij Miranda horen, dus hier een linkje naar de kaartjes waar deze op gebaseerd zijn.

Zoals veel kaartenmaaksters heb ik een chronisch tekort aan mannenkaartjes. Mijn schoonzusje had echter leuk scrappapier en vol goede moed ging ik aan de slag. En ja hoor, er zijn er twee tevoorschijn gekomen. Maar in het roze zijn de kaartjes ook leuk, dus heb ik twee 'mannenkaarten' en twee 'vrouwenkaarten' gemaakt:





Gebruikte materialen:
-Stempel: Eline's words
-Scrappapier: Action
-Dymo lettertang
-Nietjes

Een fijne dag allemaal!

Liefs,
Mirjam

2 opmerkingen:

  1. Grappig hoe je dingen onbewust nog in je geheugen hebt zitten, bij mij gaat dit ook regelmatig zo in mijn hoofd. ;-) Leuke kleine kaartjes zijn het geworden, bedankt voor het linken. Veel plezier alvast met plakken vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig gebruik van onze lettertang!. We vinden het fijn dat we een beetje onderdeel van je kaart zijn.

    Met hartelijke groet,

    Paul
    Dymo Customer Service

    BeantwoordenVerwijderen