woensdag 21 januari 2015

Serie #14 Baby

Vandaag ben ik weer voor het eerst naar buiten geweest, sinds zondag, maar helemaal beter ben ik nog niet. Maar ik dacht: 'A creative day, keeps the doctor away,' dus ik heb wel geknutseld, en de dokter is nog niet langs geweest ;-) Ik weer lekker wat kaartjes gemaakt. De twee die ik vandaag ga laten zien heb ik maandag gemaakt, Maar voorlopig kan ik nog wel even vooruit, met postjes laten zien. Kaartjes in mijn favoriete categorie, met de leuke alfabetstempels van Eline.

Gebruikte materialen:
-Kraftpapier: Joy!Crafts
-Stempels: Eline Pellinkhof
-Houten sterren: Xenos
-Inkt: Pretty Colour

Een fijne dag allemaal!

Liefs,
Mirjam

3 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaarten zijn het weer! Het weer is echt perfect om naar buiten te gaan deze dagen. Ik vind het ook heerlijk om tussen het leren door even een rondje te wandelen. Ik hoop dat je je snel nog beter gaat voelen!

    Liefs, Anna Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze zijn ook weer TE leuk!!
    Wat zijn dat toch een mooie letters. Leuk, die kleuren, jongen/meisje, je ziet het meteen.

    Ik ben ook grieperig, bah, ik hoop niet dat het doorzet, want hoor en lees dat het een hele heftige griep is en daar heb ik zoooooooo geen zin in.

    Groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat fijn dat je weer wat bent opgeknapt.
    Leuke kaartjes zijn het!
    Groetjes Rensina

    BeantwoordenVerwijderen